Sådan hjælper vi bedst

Det er med bekymring, at Danmarksbloggen ser hvad der sker i Danmark. For selvfølgelig skal vi hjælpe flygtningene. Det er vores medmenneskelige pligt. Men vi hjælper ikke nogen ved at gøre dem til illegale indvandrere. Vi må stole på myndighederne og så politisk arbejde for mere medmenneskelighed.

Skrevet af: Dorte J. Thorsen, redaktør og indehaver af Danmarksbloggen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *