Lars Løkke er utrolig. Lige som man tror at nu kan han ikke komme længere ned, så overrasker han igen. For Løkke kan åbenbart altid komme længere ned. Den mands moral har tilsyneladende ingen nedre grænse.
Og nu så vi det så igen. Mens 3000 flygtninge er kommet over grænsen, valgte Løkke at tage til fest. Det er ikke alene dårlig stil. Det er direkte uansvarligt, når landets såkaldte leder opfører sig sådan.
Løkke er (desværre) danskernes statsminister, men han opfører sig som en teenager, der har fået nøglerne til farmands barskab. Men der er 3000 grunde til ikke at feste. Det kan Løkke bare ikke se.
Skrevet af: Dorte J. Thorsen, indehaver af og redaktør på Danmarksbloggen